Falcon MorlockFamily... |
Autor |
Wiadomość |
marcin_k
Wiek: 28 Dołączył: 20 Paź 2011 Skąd: Strażów
|
Wysłany: Pią 20 Lip, 2012 Falcon MorlockFamily...
|
|
|
Witam!
Dziś po powrocie od pewnej osoby postanowiłem zbudowąć sobie modelik.
A więc do rzeczy sorki za bledy itp ale spac mi się chce bo jest 01:43 czyli już następny dzień.
We wtorek zakupiłem zestaw do budowy modelu Falcona produkcji MorlockFamily.
Model ten ma 1m ropiętośći i jest bardzo przyjemy w pilotarzu jak i w budowie.
Jest to już mój trzeci Falcon. Model ten jest modelem tranerka wykonanego z tak zwanej pianki nie do zajechana czyli EPP.
Narzedzia potrzebne do budowy tego modelu to:
- osty nożyk
- uhu por
- CA
- papier ścierny
- linijka
- pasja modelarza.
Jako że jest to mój trzeci Falcon postanowiłem troszkę go zmodyfikować.
Modifikacje jakie zostały wprowadzone to:
- powiększony ster kierunku
- wykonane lotki o wymiarach 4cm x 25cm (zawias epp)
- skrzydełko usztywnione po swojemu wraz ze sterem wysokości.
Waga modeu jak narazie bez malowania i wyposarzenia to zaledwie 159g.
Model pewnie gotow do lotu bedzie ważył około 500g.
Budowa kadłubu ze skrzydełkiem wyniosła mi około 2godz.
Foty z budowy modeliku Falcon:
Link do albumu ze zdjęciami: https://plus.google.com/photos/112065030213614505979/albums/5767363169219684305?authkey=CL_VlOuK7Zz_Xw
Wyposarzenie jakie zostanie zamonowane to:
- 4serwa 9g (HXT 900)
- silnik 2208-17 KV 1100 280W
- regulator 25A (Turnigy Plush)
- odbirnik Hitec 2.4Ghz
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Grzesiek Pon 01 Lip, 2013, w całości zmieniany 7 razy |
|
|
|
|
Grzesiek
Wiek: 42 Dołączył: 20 Paź 2011 Skąd: Strażów
|
Wysłany: Sob 21 Lip, 2012
|
|
|
Widze ze wracasz do korzeni , ale tak to jest, model, którym nauczyłeś sie latać potem miło sie wspomina. Zrób jakieś ciekawe malowanie. Z tym napędem i bez wzniosu to bedziesz miał żwawego akrobata. |
|
|
|
|
marcin_k
Wiek: 28 Dołączył: 20 Paź 2011 Skąd: Strażów
|
Wysłany: Nie 22 Lip, 2012
|
|
|
Jakoś mam do Falcona sentyment...
Prace postępują edit pierwszego posta.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|